Alla inlägg under februari 2008

Av Nathalie - 27 februari 2008 22:04

Heej !

Idag så var köpte jag en ny jacka och den var grön med kanske tre fickor.Jag blev faktiskt hel nöjd med min nya jacka.Det fanns en likadan fast en svart jacka men jag tycker att det kanske blir lite tråkigt när jag precis har haft en.Nu har jag både jacka och skor som jag kan använda under våren.Men nu så ska jag hoppa ner i soffan och kolla på tv.Förresten förlåt för att jag inte har skrivit idag men jag har inte hunnit.

PUSS & KRAM

Av Nathalie - 26 februari 2008 12:07

Hejsan !

Idag är vädret mulet:(

Igår så var jag och familjen och shoppade.Jag och syrran kollade på en vårjacka,ett par fotbollsskor och ett par var skor.Vi köpte ett par svarta vår skor som är jätte fina.Direkt när vi kom hem igår så satte jag på mig dem och dem var jätte sköna,fast jag måste snöra om dem.Mamma kollade på jeans och medans hon gjorde det så jag gick och syrran till Mc Donald's.

Vi tog en varsin cheeseburgare och sen så delade vi på en mc flurry,MUMS.

Nu på morgonen så fick jag ett brev från en av mina brevvänner så jag får väl ta och skriva ett brev till henne nu (L)

Vi ses !

Puss & Kram


Av Nathalie - 25 februari 2008 15:30

Hejsan!

För en liten stund sedan så bakade jag och syrran kladdkaka.Vi smakade såklart på den och den var hur god som helst.Fast när vi hade ställt in den i ugnen så satte sig syrran vid datorn medans jag kollade till den,så jag tycker att det var på grund av mig som den blev god :D

Tyvärr så hade vi ingen grädde men det blev jätte gott iallafall,såklart.

Nu hörde jag våran bil,eftersom att den gnisslar så mycket så vi ska väl snart åka och shoppa då,vi ses!
PUSS & KRAM

Av Nathalie - 25 februari 2008 12:08

Heej !

Idag är det ganska varmt ute och det är jätte soligt.Jag tror att det kanske är 10+ eller något sådant.Nu känns det faktiskt nästan som sommar,eller iallafall vår.Lite senare idag så ska jag,mamma,pappa och syrran iväg till Farsta.Jag och syrran ska kolla på en vårjacka,vårskor och sen kanske ett par grässkor till fotbollen.Nu så tror jag inte att vi kommer att köpa allt det men man kan iallafall kolla <3

Ha det bäst med stort B

Puss & Kram



Av Nathalie - 24 februari 2008 22:55

Heej !

För några timmar sedan när det var middag så började vi prata om småland,vi ska nämligen dit under lovet.

Jag sa då att det var ganska mysigt att stanna på vägen när det var sommar.

Då kom syrran med en komentar '' jätte kul när man inte äter upp sin korv''.

Hon sa så eftersom att förra sommaren på väg ner till småland så hade vi köpt korv.När jag hade en jätte liten bir kvar så skulle jag bara gå runt en stor buske som precis var i närheten.När jag sedan kom tillbaka så hade jag ätit upp min korv,medans resten av familjen påstår att jag kastade den.

Dem säger hela tiden att nästa gång som vi kommer dit så kommer dem att ha satt upp en skylt där det står:

Ninnos korvkastar ställe.

Dem tycker såklart att det skämtet är jätte kul.

Ha det mysigt !

Puss & Kram (L)



Av Nathalie - 24 februari 2008 13:35

Heej !

Nu har jag gjort om bloggen lite som ni kanske ser.Jag blev ganska nöjd mede det nya utseendet :)

Idag så ska jag som vanligt bara slappa och sen få jag väl se om jag orkar att gå ut lite också.

PUSS & KRAM

Av Nathalie - 24 februari 2008 13:29

Jag var bara tvungen att lägga in en bild på min pappa,HAHA !



Av Nathalie - 23 februari 2008 20:29

Heej !

Just nu så tog jag bara en liten kort paus från melodifestivalen.

Idag så var det inte ett dugg bra bidrag så det spelar igentligen ingen roll om jag missar precis alltihop.

Under dagen idag så spelade jag alfapet.Jag vann till på slutet och då hade jag 604 poäng medans min motståndare bara hade 134 poäng.Men jag måste faktiskt erkänna att han lämnade spelet,men han lämnade när det bara var 13 brickor kvar. Det vanligaste som alla brukar få är typ 300 så jag var ganska nöjd.Mamma var såklart tvungen att ta kort på det så att hon kunde lägga in det i sin blogg men det var tydligen någon som sedan hade raderat kortet :(

Nu alldeles nyss när jag var inne i mammas och pappas sovrum så ville syrran låna en bok att läsa.Mamma tog då fram två böcker på 1000 sidor ''var''.

Gud vad resten av fimiljen skrattade.

Nu under resten av kvällen så ska jag titta på tv och sen så ska vi äta räkor.Lite senare i kväll så ska jag kolla på '' the day after tomorrow'',den är faktiskt hur bra som helst.

PUSS & KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards