Alla inlägg under januari 2008

OJ

Av Nathalie - 31 januari 2008 18:59

Hejhej !

Förlåt så jätte mycket för att jag inte har skrivit på länge.

Jag har bara haft så mycket läxor och det ända jag har gjort på datorn är att skriva rent min No och Engelska läxa som är tills imorgon.

Vi har tre prov inom loppet av två eller tre veckor,ganska jobbigt faktiskt.

Vi har prov i.......

1.So

2.Sv

3.Engelska

Snart är det Alla hjärtans dag också.Gud vad fort det går.

Det är faktiskt en tjej i klassen som fyller år på den dagen,kanske inte så jätte kul när dagen inte blir  ''DIN'' speciella dag,utan allas.

Jag fyller år på våren,det är nog den bästa årstiden att fylle år på.Eller det kanske är sommaren...hmm?

Men nu ska jag väll skriva klart engelskan,ha det bäst.

Pussar & kramar



Av Nathalie - 28 januari 2008 17:41

Heej !

Ännu en dag i skolan,skönare en vad jag hade trott.Jag skulle ändå vilja ha helg.Idag så hade vi gympa,vi spelade bandy och detjätte tråkigt eftersom att vi jämt spelar det.Jag hamnade i det sämsta laget också.Vi förlorade varenda match.Jag hamnar jämt med dem i klassen som inte är så bra på ''sport''.Jag kanske inte är bäst på bandy men jag försöker iallafall.Jag var ganska spänd under hela dagen för att jag trodde vi skulle få tillbaka våra So-prov resultat.Men sen när vi gick in på lektionen så hade han inte med sig dem.Snart så ska jag hoppa in i badet,jag får se om det blir bubbel.Jag tror inte det,eftersom att jag tycker att det är jobbigt när man får allt skum i ansiktet.Förut när jag var lite så byggde jag ett hål rakt in i skummet.Det blev då nästan som en  grotta till mina badleksaker.Nu har jag såklart växt ifrån badankorna,men har ni?

Nä,jag bara skjj,ha det bäst

PUSS PUSS

Av Nathalie - 27 januari 2008 14:38

Heeej!

Är allt bra med er?

Jag mår iallafall toppen eftersom att det är soligt och ganska varmt.

Snart så ska jag,mamma och pappa handla.Syrran är hos bästisen och dem ska dra till hennes mammas affär.......tror jag.

Imorgon så är det skola igen.Vi ska ha engelska direkt på morgonen.

Vi bytte platser i fredags.Jag sitter på en ganska konstig plats och om den jag sitter brevid är sjuk så måste jag börja att kanske berätta om vad jag vill bli inför hela klassen (på engelska).Det skulle nog bli hur pinasamt som helst.Ska dra och handla nu.

PUSS OCH KRAM


Av Nathalie - 26 januari 2008 12:22

Heej !

Nu på lördags morgonen så var det träning igen.Ganska jobbigt men ändå ganska skönt att komma igång så tidigt på morgonen.Sen när jag kom hem så tog jag ett varmt bad.Precis efter att jag hade badat så börjarde high school musical 2.Den är hur bra som helst och Zac Efron är ur gullig.Nu slutar den snart men jag vill bara se om den igen.Igår kväll så kollade jag och resten av familjen på let's dance,jag trodde inte att hon som åkte ut skulle det.Men det måste ju faktiskt åka ut ett par varje vecka.

Puss puss

Av Nathalie - 25 januari 2008 19:00

Tjenixen !

Nu är det äntligen helg igen.Helgen kommer väl bara att bestå av det gamla vanliga.

1.träning

2.läxor

3.slappa

Slappa brukar jag hinna med lite på varje kväll under helgens gång.Jag kommer nog att somna jätte fort idag,för att jag var jätte trött på sista lektionen i skolan :O.

Just nu är mamma,syrran och pappa och handlar lite.Jag har ingen aning om vad dem handlar men jag hoppas att det är något gott.Idag på No-lektionen så fick vi labba lite på vårat egna sätt.Vi hade nämligen fått en uppgift som vi själv skulle lösa.Det var tre personer i varje grupp och man fick själv välja vilka man ville vara med.Jag var med bästisen och syrran.......såklart.Jag tyckte det var jätte kul,men det sista vi gjorde såg ut som snor.

Det gjorde allas,och killarna gick omkring och hade jätte kul med det äckliga kletet.

PUSSAR I MASSOR 

 (.)_(.)

  ( 'o',) 

 (,,)(,,)

           


Av Nathalie - 24 januari 2008 20:03

Hej hej !

Idag så har det varit en precis vanlig dag,det började med att jag skulle gå upp vid 7 och så sedan fortsatte det bara med en massa lektioner under dagens gång.Men det var en sak som inte var som vanlig,det var SO prov :S.

Jag har ingen aning om hur det gick,men jag kan hoppas att det gick bra.

Vi hade prov om karl X1.Jag förstår inte varför man ska veta saker om honom.Jag kan lova att personer om några hundra år inte vill läsa böcker om min utbildning osv.Nu var han ju faktiskt kung,men ändå.Jag och alla andra som gjorde provet får nog tillbaka det på måndag.Det är ganska många som var sjuka idag så då får väl dem som var sjuka göra det medans vi får tillbaka dem.Dem flesta som var sjuka var dem som badase vinterbad igår.Jag kan gissa att alla vet varför.Ha det bra nu ikväll och slappa mycket.

PUSS OCH KRAM

Av Nathalie - 23 januari 2008 13:44

Hejhej !
Idag så åkte jag och några tjejer från klassen skridskor.
Alla från 6-9 fick nämligen välja vad man skulle få göra idag,man hade att välja bland 5 olika saker.
Man möttes klockan 20 över 9 på morgonen vid en bullhållsplats.Bussen gick vid 27 över.När vi väl var framme blev jag lite besviken,eftersom att det inte fanns någon utomhus is.Alla som hade valt skridskor fick nu trängas om platser inomhus,men det gick ganska bra ändå.
Det var en massa småbarn från ett dagis dä så det var lite jobbigt att svänga hela tiden så att man inte körde på en lite unge.Det fanns två stolar där som småbarnen hade,men efter ett tag så fick vi dem.
Det var några från 7-an som gjorde så att ett stolsben gick av så nu fanns det bara en stol kvar.Det blev lite bråk om vilka som skulle ha den,men det blev bra tillslut.Efter att vi hade varit där i ungefär två och en halvtimme så var vi tvugna att åka hem.
Syrran stack till en kompis medans jag gick hem med en kompis från en annan klass.Vi skulle inte vara med varandra utan vi går bara samma väg hem.När jag var några meter från mitt hem så kom jag på att jag inte har några nycklar.Jag fick ringa från hennes mobil och fråga om hon kunde möta mig på halva vägen,och det kunde hon inte.
Jag fick därför springa med en packaning på ryggen som väger 10 ton    ända hem till kompisen då.Men allt löste sig sedan,och jag kom hem.
Vi ses
PUSS PUSS

Av Nathalie - 22 januari 2008 14:50

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards